ماجراي من و #سوزن_ته_گرد

✔️به سوزن ته گرد # کارفرما #متعهد باشيم.

#رسيدگي_اسناد_حسابداري يكي از كارهاي مهم و اساسی در امور #مالي هر شركتيه . به زبان ساده اگر بخوام بگم دو تا بخش داره، بخش اول كنترل #تراز_مالي و اطمينان از اين كه آرتیکل های هر سند در #حسابها و سرفصل هاي درست منظور شده يا نه و بخش دوم كنترل #ضمائم_اسناد_حسابداري و بررسی وجود اسناد #مثبته و اینکه مستندات هر سند کافی و #قابل_اتكا هست يا نه؟👩🏻‍💻🤔

✔️هر زمان كه كار #رسيدگي_اسناد رو انجام ميدادم ، با يه روش خاصی اینکار رو انجام میدادم كه شايد در حال حاضر و با توجه به پيشرفتهاي نرم افزاي كه در #حرفه_حسابداري و روش هاي رسيدگي داریم منسوخ شده باشه، اما روش من اينطور بود كه وقتی #اسناد_حسابداري رو بررسی و کنترل میکردم و نقصی در مدارك میدیدم ، روي يك نوار باريك و كوچيك كاغذي که يك رو باطله هم بود ، نقائص رو یادداشت میکردم و بالاي هر سند با یه #سوزن_ته_گرد وصل ميكردم و به به اصطلاح امروزي نواقص رو به صورت #كامنت روي سند ميذاشتم. یادمه مارک سوزن ته گرد ها عمدتا #کرونا corona 😉بود.
✔️ و با این روش زماني كه #زونكن_اسناد براي رفع نقص تحويل واحد #صدور_اسناد ميشد ، سند هايي كه دارای نقص و ایراد بود به همه چشمک میزد و نياز نبود مسول تکمیل ضمائم دوباره کاری کنه و با صرف زمان زیاد توي زونكن دنبال نواقص بگرده با اين روش دو تا نشون میزدم هم در رفع نقص کمک میکردم و هم اینکه بعد از رفع نقص کارم آسون میشد و میتونستم با فراغ بال اسناد رو سریعتر تایید کنم. بعد از کنترل سند اگر رفع نقص انجام شده بود ، برگه كامنت و #سوزن_ته_گرد رو جدا ميكردم، برگه رو مينداختم تو سطل بازيافت و سوزن ته گرد رو توي جا سوزني. 😃 همين قدر ساده و ماشيني😅 و ربات وار كار ميكردم 🤭.
⬅️و اما ماجراي سوزن ته گرد ….🙂 ⬅️⬅️⬅️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *